Eindgebruikers van de nieuwe of bestaande werkplek moeten worden ondersteund bij hun vragen of storingen. Onze support engineers zijn met focus op klantvriendelijkheid de juiste man of vrouw op de juiste plek om de gebruiker te ontzorgen en tevens continue alert te zijn op wat er nog verder verbeterd kan worden aan de werkomgeving van de gebruikers.

Waarom kiezen voor de Dignitas engineer?

Onze supportmedewerkers en werkplekbeheerders begeleiden wij vanaf het allereerste begin van hun carrière bij de ontwikkeling naar senior specialist. Door het aanbieden van opleidingsmogelijkheden en coaching van de medewerker smeden we een team van Dignitas collega’s dat op de volle breedte van de IT workspace ingezet kan worden.

Ook de unieke mogelijkheid om door te stromen binnen de organisatie van de opdrachtgever is voor zowel medewerker als klant interessant. Wij zijn van mening dat onze collega’s zelf het stuur van hun carrière in handen hebben en dat wij daarin als werkgever mogen faciliteren om zo samen tot een hoger niveau van dienstverlening te komen. Wij noemen dit ons resource- en service- incubator model.

Wat doen onze engineers?

  • Leveren van 1e, 2e en 3e lijn support voor de eindgebruikers van onze opdrachtgevers
  • Invullen van de werkplekbeheer functies
  • Zowel ons-site als remote
  • Borgen van continuïteit voor de gebruikers
  • De ogen en oren voor de organisatie om eindgebruikers-tevredenheid verder te kunnen uitbouwen
  • Faciliteren en ondersteunen bij projectopleveringen en implementaties

Wie zijn onze engineers?

Onze engineers zijn in de eerste plaats collega’s. We hebben een team van engineers die ervaren en goed gecertificeerd zijn gecombineerd met een IT-Trainee team  die samen de ambitie hebben om richting senior workspace consultant functies te groeien. Onze collega’s zijn leergierige en ambitieuze professional die aan het begin van hun carrière staan en de potentie hebben om om onder onze begeleiding de volgende stappen te gaan maken, terwijl ze hun inzet bij de klant leveren.


‘Investeren in persoonlijk klantcontact en service gerichtheid geeft een boost aan de company CSAT.’